ساخت سایت

Wiki Article

پیشنهاد وبزی: برای اینکه بدانید لایت باکس چیست و چگونه می‌توانید یک لایت باکس حرفه‌ای طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «لایت باکس در طراحی وب چیست؟» را در وبلاگ وبزی بخوانید.

اگه یه سایت خیلی ساده بخوایم، هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر در میاد؟

پس هزینه راه اندازی سایت وردپرس شامل موارد مختلفی میشه که یکی شون هزینه طراحی سایت وردپرس هست.

همچنین اگر همه عوامل کیفی رو در نظر بگیرید و سایت وردپرس رو با بیشترین سرعت و همه امکانات ممکن یک سایت فروشگاهی بخواهید باید به هزینه ای در حدود ۱۲۰ میلیون تومان فکر کنید. توسعه چنین سایتی ۴ تا ۵ ماه طول میکشه.

بله دوست عزیز، برای تماس می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین.

سلام خسته نباشین ببخشید دسترسی به پنل ادمین سایت برای مشتری به چه صورته؟

در این مقاله به بررسی نکات مهم در طراحی وبسایت های دو و چند زبانه پرداختیم و تمامی موارد به همراه قیمت و نمونه کار سایت دوزبانه را برای مطالعه شما قرار دادیم. طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات خود را در این مقاله پیدا کنید.

حتما توجه کنید که از افزونه های مناسب وردپرسی برای تغییر مسیر این موارد استفاده کنید.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

از زیر دامنه (سابدامین) استفاده کنیم یا زیر فولدر (سابفولدر)؟

شرکت ها یا مجموعه های دیگه، اغلب طبق گفته شما پوسته نصب و کانفیگ میکنن که خب کار زمان بری نیست و قیمت طراحی سایت وردپرس رو تا محدوده ۵ تا ۱۰ میلیون تومن و حتی کمتر، کاهش میده.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

برای طراحی سایت فروشگاهی تفریباً باید چقدر هزینه کنیم؟ بعد این که این هزینه ها تو همه شرکت ها یکسانه یا این که تفاوت قیمت دارن؟
پیشنهاد وبزی: برای اینکه بدانید لایت باکس چیست و چگونه می‌توانید یک لایت باکس حرفه‌ای طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «لایت باکس در طراحی وب چیست؟» را در وبلاگ وبزی بخوانید.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

ترجیحا با فردی که درک کاملی از زبان مقصد شما دارد ترجمه های سایت را انجام دهید.

اگه همه مراحل رو درست طی کرده باشید الان باید تونسته باشید که وارد پنل مدیریت سایت وردپرس شده باشید.

با این ماشین حساب شما میتونید به صورت آنلاین خودتون هزینه طراحی سایت با وردپرس رو محاسبه کنین.

هزینه سایت از ۵۰ هزارتومن هست تا ۵۰ میلیون! شما باید برای دریافت قیمت دقیق، با واتسپ ما تماس بگیرین.

بیبی دوج چیست؟ بررسی سرمایه گذاری روی آن در سال‌های آینده

این اعداد تقریبی هستند و برای اطلاع از قیمت دقیق بهتره نیازمندی‌هاتون رو مشخص کنید.

خبر خوب برای کاربران وبزی: وبزی پنل مدیریت کاملی برای حالت ریسپانسیو دارد. اگر می‌خواهید که وب‌سایت خود را ریسپانسیو توضیحات بیشتر کنید، لازم است بعد از اتمام ساخت وب‌سایت با یک کلیک حالت ریسپانسیو را فعال کنید و چیدمان سایت را برای موبایل و تبلت‌ به دلخواه خودتان طراحی کنید.

سلام موارد زیادی وجود دارن چند نمونه رو بخوایم نام ببریم شامل چارچوب و فریم ورک رابط کاربری میشه و رویکرد برنامه نویسی یا معماری نرم افزار وب و غیره رو شامل میشه.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

سلام خسته نباشین، می‌تونم بپرسم نحوه پرداخت برای طراحی سایت با وردپرس در شرکت شما به چه صورته؟
پس از ارائه وب سایت، بحث در مورد نحوه استفاده از وب سایت وجود خواهد داشت. در این بخش، شرکت پروژه جلسات آموزشی را برای کارفرما و سازمان برگزار خواهد اینجا کرد.

قرارداد پشتیبانی سایت و خدمات نگهداری وبسایت + دانلود فایل docx نمونه قرارداد

  خیلی هم عالی! اما باید مطمئن شوید که متن وب‌سایت شما به اندازۀ کافی برای مخاطب خوانا باشد.

در این‌جا قصد داریم علت این تفاوت را توضیح دهیم اما در نهایت انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم. لازم به ذکر است در طراحی سایت کیفیت قیمت طراحی سایت پشتیبانی به اندازه کیفیت انجام پروژه و حتی بیشتر اهمیت دارد و پشتیبانی خوب تنها توسط شرکت های با تجربه و سابقه بدرستی انجام می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ استخدام طراح سایت طراحی پورتال سازمانی تعرفه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت دو زبانه کلیک کنید از سایت تک زبانه بیشتره ولی در هر صورت بستگی به مواردی داره که قراره در طراحی سایت شما به کار بره. برای اطلاعات دقیق‌تر با شرکت تماس بگیرین.

آیا برنامه و کد منبع حاوی مستندات هست؟ مستندات در چه سطحی به برنامه و کد منبع اضافه میشن؟ فقط کلاس ها؟ یا متدها؟ ورودی و خروجی متدها یا توضیحات عملکرد متد؟

اجازه دهید کارشناسان حرفه‌ای و متخصص ما سایت شرکت شما را طراحی کنند

هدر یا سربرگ مثل تابلوی مغازه‌ می‌ماند. این تابلو اطلاعاتی دربارۀ مغازه‌ای که قرار است وارد آن شوید به شما می‌دهد.

آیا طراحی اختصاصی براتون مهمه یا از طراحی موجود استفاده بشه؟

روی همۀ دستگاه‌های جدید (حتی آن‌هایی که صفحه‌نمایشی با ابعاد غیراستاندارد دارند) کار می‌کند.

چون ممکن است با کوچک‌شدن صفحۀ نمایش، اندازۀ عناصر تغییر کند.

برای اینکه هدر بهتری برای نسخۀ موبایل طراحی کنید، باید از خودتان بپرسید که می‌خواهید چه عناصری را در هدر بگذارید. مثلا می‌توانید لوگوی خود را اضافه کنید تا به برجسته‌شدن هویت برندتان کمک کند.

اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

Report this wiki page